Friday, September 26, 2008

J-Drama & Movie

Koizora. Yang nie versi drama. Yang ver.movie pn dh tgk. crite ni prnh dtayngkn d m'sia. Love story. Sad ending.
Code Blue - Pasal profesion kedoktoran. Yang ni aku xtau nk komen mcner. Lbh drama. Xder crite psl love. Lbih fokus kpd praktikal kerjaya doctor2 training. Aku suka jg. Boleh tahan handsome.Ni pun best juga..Yang ni continue dr death note yg terdahulu.
Ni antara J-Drama & movie yang aku tonton tahun nie(2008). Sememangnya, aku gemar sgt menonton j-drama klau ada masa terluang. Kadang2 waktu sedang sibuk pun aku sempat menonton. Kecuali jika ada peperiksaan. Xleh lah aku bersikap tamak menonton memandangkan sikap tamak itu atau keinginan yang tinggi sangat untuk menonton ketika itu adalah kemungkinan besar kerana disebabkan hasutan syaitan yang sedang cuba melalaikan manusia dari melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang pelajar. Sudah tentu waktu itu adalah aku perlu menelaah pelajaran. Jika aku masih terperdaya dengan godaan syaitan supaya menjengah2 kt internet melihat j-drama terbaru, maka berdansa lah si syaitan kerana berjaya memperdayakan dan membawa manusia lalai dari tanggungjawabnya..hahaha..ketawalah si syaitan itu.





No comments: