Friday, November 15, 2013

Wahai Adinda

Salam Semua.

Bila kita tidak sakit, kita akan merasa kita ini sihat. Tahukah korang, kita hanya sihat luaran (seperti tidak demam, tidak batuk, tidak pengsan) yang hanya boleh nampak dan dilihat dengan mata kasar.
Saya sendiri pun dalam setahun sekali nak demam pun susah nak terjadi. Bab itu, saya bersyukur sangat. Alhamdullillah.

Tapi tahukah korang apa masalah dalaman saya, saya mempunyai period yang tidak teratur bermula dari awal mengalami period iaitu ketika usia 12 tahun hingga 24 tahun. Menyedari ia bukan sesuatu yang normal, saya telah mencuba Qaseh Adinda. Itu adalah masalah dalaman saya yang kita tidak nampak dengan mata kasar tapi mengalaminya.

Ada juga orang yang mempunyai period yang teratur tetapi mengalami masalah untuk hamil. Mungkin ia berkaitan dengan kesuburan. Tapi bagaimana kita ingin tahu tentang tahap kesuburan kita? InsyaAllah, Qaseh Gold Adinda serta Qaseh Gold Kekanda (untuk si suami) boleh membantu meningkatkan tahap kesuburan serta masalah hormon yang tidak stabil dan sebagainya.

Perlu diketahui, Qaseh Gold adalah makanan tambahan yang berasaskan makanan sunnah. Pengambilan Qaseh Gold secara istiqamah adalah disyorkan. Ini kerana Qaseh Gold bukan ubatan yang akan bertindak balas dalam tempoh dua - tiga jam. Qaseh Gold memerlukan masa untuk bertindak balas dan akan berlaku krisis penyembuhan dalam tempoh perawatan. Kesan Qaseh Gold adalah bergantung kepada konsisi badan masing - masing. Ada yang tiga - empat hari telah merasai kesan. Ada yang setelah 2 botol Qaseh merasai kesan positif. Seperti saya, setelah 2 botol mengamalkan Qaseh Gold Adinda, bulan seterusnya period mula teratur/tetap. Alhamdullillah.

Ikhtiar dan jangan putus harap.

Ingin mencuba Qaseh Gold, boleh pm saya atau sms/watsapp ke 019-6978560.

No comments: